Lördg-söndag

Helgen innebär jobb för min del.Jobbade igår 13-18,till stängning och det var skiiiitmycket folk.Man märkte att våren är på väg,folk ska ha vårkläder och accesoarer.Kul!
Blev hämtad av K,vi handla snabbt inne på Kvantum och åkte hem.Tjejernas farmor var där så länge.
Felicia hade vart snorig hela dagen och hon med börjat hosta.Nu e N frisk iaf,då är det F tur.ä
Det blev bad för båda tjejerna och sedan mys i soffan till Robinson.
Jo förresten.Har börjat känna av pollen skiten nu med=(Alltid något.Ögonen och näsan kliar hela tiden.Lite regn skule de behövas nu.
Jag handlade mig ett par harembrallor med=) Jag som sa att jag aldrig kommer ta på mig sådana men, så såg jag dessa och provade och hur snygga och sköna som helst haha.=)

Söndag och vi alla är redan uppe.F väckte oss alla runt 7tiden.Jag tog henne bredvid oxh trodde hon skulle somna om men nej,hon klättra ner på golvet och sedan var hon tyst ett bra tag.Gick upp och såg att tugga på något.O gissa vad?
Jo,snus,bläääääää,vad äckligt.Hon hade hittat K snus på hans nattduksbord och käkade på den.
Att hon ska äta på allt,När ska de sluta med det??
Idag ska jag jobba 4timmar,dock till stängning men det är ok.

Vad gör ni idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0