Hon skakade så...

Jag brukar inte få panik,men kan lova att jag fick det nu,
Felicia vaknade efter sin tupplur och vi satte oss och började käka pannkakor.Hon var pigg och glad.Efter en stund börjar hon skaka med tänderna och darrar med kroppen,det ser ut som läpparna blir lila-blå.
Nu får jag smått panik,Jag tar upp henne och ger henne vatten och lite varm mat.Hon skakar och tittar på mig,inte frånvarande men med en konstig blick.
Och tänderna skakar ihop med varann.jag rotar fort fram tempen,men ingen feber,tar fram varma sockar och på med varm kofta.Kanske frös hon,vad vet jag.Jobbigt att inte veta.
jag tog telen och ringde sjukvården för jag blev orolig.har aldrig sett henne sådan.Men sedan blir hon normal igen verkar de som,läpparna är normala och hon pratar för fullt och pekar på sopbilen därute.Mitt hjärta hoppade tillbax på rätt ställe.
De sa att jag skulle klä på henne varmt,att hon kanske håller på att få feber men skulle de bli sämre skulle man åka in med henne.
Jag kan säga att de var de läbbigaste jag vart med om,och jag fick panik.
Min lilla sessa,vad du skrämmer mamma!Nu leker hon för fullt och vi ska snart hämta Nattis och Olivia.


Kommentarer
Postat av: Joel så klart...

Det där låter inte kul min älskade kusin!

Men nu mår du bra iallafall??

Igår sa det "pang" i mitt huvud. Det gjorde jätte ont.

Hoppas att vi kan ses snart!

kram

2009-03-03 @ 14:10:52
URL: http://joelbjerlemo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Usch och fy... Vad läskigt! Förstår att du blev rädd, jag hade nog varit livrädd och fått panik som du fick. Tur att det gick över så fort ändå och hon mådde bra igen. :)



många kramar

Hanna

2009-03-03 @ 19:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0