Familjen Annorlunda

Måndagar kl 20.00 på tv4 kommer denna annorlunda familj.Jag och Nattis har följt den nu ett par veckor.
har ni sett den?Om inte så kika ett avsnitt.Man impas verkligen av familjerna hur de klarar vardagen och alla dess bestyr.
Det är en mamma som är ensamstående som fått tvillingar 3  ggr på raken,shiiiit säger jag bara.
Hur orkar man?Nu har hon iaf en sambo men innan dess undrar man ju?Varför skaffar man så många barn?
Alla verkar så nöjda glada hela tiden.Men tv-serien visar aldrig baksidan av vardagen.
Det är alltid nöjt och sällan gnälligt eller n¨n är trött.
Hur hinner man med allt?Köpa mat,diska,tvätta och ta hand om 10 ungar???Och tänk vad allt kostar om inget annat?Kläder,mat,blöjor mm?
Det är faktiskt kul och följa dem och se hur dem har det,man drömmer bort sig lite och myser med sna två sessor medans de har 10 som de knappt hinner krama om.Där kan man inte få mycket uppmärksamhet.
Men de e klart,barnen har hela tiden någon att leka med och busa med.
Jag tänker bara på disken,maten till 10ungar,tvätten,usch,jag blir yr i huvvvet,hehe.Det hade jag nog aldirg klarat hehe.Räcker med två=)

Idag e det pissväder igen.Jag har precis duschat och Felicia sover så sött.
Och imorgon kommer nya soffan=)Jihuu!! 3veckor tog det bara=)Så ikväll för vi slänga ut de gamla sofforna och jag får bädda på golvet och se på Desperate Housewives=)Mys pys...hihi
Idag kommer Olivia hem med Nattis och leker,ska bli kul för dem.
hejs svejs

 

Kommentarer
Postat av: Jennie



Ja den serien är kul :)



Jo det gick bra för Kevin igår.

Ska jobba sen o nyss va vi på barnmedicin.

Du kan läsa på min sida.



Allt bra med er?

2009-03-03 @ 12:11:53
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0