Baby och Barnmässan var la helt ok!

Igår var jag och tjejerna på mässan med deras kusin Joel och mamma Jenny,
Det var mycket folk och jag tyckte la att det var sådär.Mer för såna som är gravida skulle jag säga.
Men barnen hade kul,lite teater,ansiktsmålning och bus och lek.
Tiden gick fort för vi var där nästan 4 timmar.
Sedan ut i ruskiga vädret och jag hade tat sulkyn idag och det var la inte så bra.Man känner varenda grus på marken,men den är smidigare än Emmaljungan=)Tänkte snart lägga ut Emmaljungan och Carenan och sälja dem,Varför ska man ha tusen vagnar typ,heh,får bli varmare först så Fisen slipper ha åkpåse.Har ju sedan sittkärran från Brio som Fisen kan ha sen.
Vi åkte faktiskt en snabbis till bräcke efter mässan igår för den bussen kom snabbare=)
Kenta var och fiska hela dagen så han plockad eupp oss sedan när han dumpade av båten på tomten.
Åh vad jag vill flytta!!!!Vil ha huuus eller något större och mysigare,då kanske man trivs mer hemma,eller?!?
Man kan ta hem folk oså,nu har man de bara för litet och stökigt...grrr...
Barnen somnade tidigt igår så jag och Kenta såg på film,Patrik 1,5.
jag vet inte,tyckte la sådär om den,trodde den skulle vara bättre faktiskt.

Idag öser det ner regn och är grått och trist.Blir säkert att vara hemma hela dagen lång.

                                         

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej gumman!



Hur mår ni? Kikar förbi här o läser lite om hur ni har det! :)

Patrik 1,5 var visst inte så bra? Vi tänkte hyrt den i helgen men får bli nästa gång istället. Fast har hört att de som har sett den har blivit besvikna... :(



Många kramar från Hanna

2009-03-02 @ 17:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0