1års trots??

Nån som vet om det existerar?1åringar ska väl inte veta vad trots är?
Felicia är verkligen inne i sådan period nu.När vi ska nånstans och klä på oss springer hon iväg,sen tar man fast henne och ska klä på henne så gör hon "masken" och bara grinar och skriker.
Jag blir nästan gråhårig varje gång det blir så=)När vi ska äta så slänger hon bara ner sin mat på golvet...*grr*Som tur har hon  bara fått "torrmat" tex pannkakor,blodpudding,macka osv.Tänk hur de hade sett ut annars...hehe
Jag ska bara bära henne hela tiden med,jag kan inte ens gå på toa.
Hon blir vansinnig om hon inte får min mobil och kastar sig nästan bakåt på golvet och grinar.
Hjälp!har ni sådan 1 åring?Säg att de bara är en period hon har...
Nattis var inte alls sådan.Hon var ett snällt och lugnt barn=)^
*pust*Man e slut efter varje dag,det tar på krafterna,men man känner verkligen att man lever !!hehe
Nu sover båda prinsessorna och jag ska bara blogga de sista och sedan gotta mig i soffan och se mitt favvoprogram,Desperate Housewives!


Förresten,idag har jag och Nattis åkt skridskor efter att Kenta kom hem från jobbet.Var jätteskönt,bara hon och jag.Det va längesen==O sedan käkade vi på Mc donalds innan vi åkte hem till stöket,hihi


Kommentarer
Postat av: catta

ojjojo trotts du de e inte kul. vill ej ha med de att gör amed trista..



tycker nog att izas ålder vid 8 är värst! hmmm



hoppas de gårt bra! du verkar stark tjeje!

pööös

2009-03-10 @ 22:35:29
URL: http://hotmom.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag har också funderat på 1års trots, min dotter är 15mån nu, hon skriker så fort hon inte får som hon vill, och slår på storebror. Råkar man ge henne nåt som hon inte vill ha viftar hon bara bort det. Så liten, men sån vilja med hett temperament hehe

Man kan vara glad att det inte är så alla dagar ;)

Ha en bra dag...

2009-03-18 @ 10:47:57
URL: http://metrobloggen.se/sanna85

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0