Ullared,Backaplan,storhandling och cykeltur!

Detta bestod gårdagen av.Lilla Nattis åkte till Ullared med sin farmor,Silvana och gudmor Jenny&Joel.
Hon hade vart jätteduktig och kom hem på kvällen med två stora Ullareds kassar,hehe.Ja,lite shopping ja!=)
Efter att N åkte på morran bestämde jag och F att vi skulle åka ner till Bplan och traska runt lite.Jag behövde nya solbrillor och snoddar så det blev det och sedan en stor Varförbok till Nattis=)Vi slog in den i paket så fick hon öppna den när hon kom hem.
F somnade på väg hem och sov sedan i 3 hela timmar.Fattar ni att jag var rastlös då,haha.
Jag hann tvätta massa,städa,lägga in disken i maskinen,laga mat,sitta vid datorn,vika tvätt och fortfarande var jag rastlös ,haha.
Hon vaknade och åt mat och sedan gick vi ut i fina vädet.F hittade genast en liten tjej på 3år på gården som hon lekte med till och från=)
Sedan kom K hem och det var dags för storhandling.Det var verkligen tomt hemma.Det blev Coop,gillar Coop,de har oftast mycket att välja på och inte så jättedyrt heller.
Hem och käka litegrann och N hade inte kommit än så vi tänkte ta en cykeltur i fina vädret.
Lite över en timme cyklade vi runt här,tittade på djuren och njöt.F verkligen älskar att sitta där bak och titta på allt.
Vi kom hem och blev hungriga och strax därefter kom vår stora sessa hem oxå.=)
F blev jätteglad över att se sin syster=)Sötisarna!
Uppackning av shoppingen och sedan somnade kidsen,

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Lena

Gratis glass i sommar?



http://www.sommarglass.com/?r=335

2009-06-17 @ 16:34:00
URL: http://lenahell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0