Hemma mysdag

Gårdagen spenderade vi hemma till en del,tills K kom hem.
Jag fick sån panik över min leverfläck på magen,fick för mig att den började ändra färg och allt(den e kolsvart nästan och jätteliten),ringde iaf och fick tid för undersökning.hade så ont i magen,tänkte på dne hela tiden.Vi gick till VC och den va helt ofarlig,ska ändå ta bort den på onsdag för jag vill inte se den mer=)
Vi kom hem och gjorde spagetti som vi brukar göra på måndagar,
Sedan blev det dans och lek.K kom hem och vi åkte till Backaplan och han skulle lämna tillbax sin jacka som gick sönder.Men som tur skulle de skicka den till sömmerskan så han får dne igen på fredag.
Vi åkte sedan en snabbis till bräcke,va ute lite och hämtade välling.Åkte sen till Gårdsten på en kopp kaffe och bus.
Åkte hem och tjejerna somnade.

Ikväll ska vi se Markoolio på Liseberg=)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0