Inte Gjort Så Mycket...

Vilken tråkig dag...vi har inte gjort ngt alls...
Eller jo,jag har städat hela lgh och torkat golven och gjort rabarberpaj.
Barnens farmr och Silvana var här på kaffe med.
Det har regnat hela dagen och det reganr än,ska regna hela veckan.
Alltså detta måste vara den sämsta sommaren någonsin.Man är så beroende av vädret om man ska göra ngt.Regnar det så kan man inte göra så mkt,bara vara inne.Sol och värmen kan man vara ute och bada och massa skojsigt=)
Hoppas verkligen inte sommaren e slut redan...man skulle nästan tat en resa till solen men barnen har inga pass och det tar tid att fixa dem=(
Nattis och K gick till affären nyss för at köpa ngt käk att göra.Fisen somnade nyss.
Och jag undrar varför jag inte fått mina pengar från försäkringskassan???hmmm...


Kommentarer
Postat av: Design By Diva



Hahahaha, ja vissa är äckliga!

Njaa, de har inte hitta någon tomt än utan gör allt färdig med husköp o så.

Minns inte vilket det var men fint lät det :)

Allt bra med er?

2009-07-28 @ 08:43:53
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0