Heldag På Ullared

Hua och pust var det när vi väl var framme i Gekås.Det öste regn hela vägen dit så man knappt såg vägen.Sedan var det frågan att hitta parkering oxå,det var folk och bilar överallt.Vi snurrade nog runt i 15min innan vi hittade en.
Shoppingsugna och glada som vi var tog vi vagn och sprang i regnet intill Ullared.
Men till min stora förvåning ser jag en superlång kö där folk står i regnet,
Vad sjutton,har folk inget annat att göra än springa i Ullared och stå i regnet och köa för att få shoppa,haha.
Jag och Nattis ställde oss under taket,vi var pisseblöta=( och stackars K gick och köa.han ringde sedan efter ett tag och sa att kön var skitlång,bort till harrys restaurangen och runt skitlångt.
Vi lämna tillbax vagnen och bestämde oss för att gå runt i affärerna runt om så länge.kanske skulle kön bli mindre.
Kön var inte mindre sedan heller.Vi gick och handlade mat men såklart fanns de inte ens plats nånstans och sitta.Vi tog med oss maten till bilen och åt där,haha,så misslyckat=)
Jag ringde min mor som kolla barometern på datorn och hon sa att kötiden var mindre än en timme.Ok,tänkte vi.
Vi hann backa ut bilen och regnet slutade att upphöra.Vi körde in i parkeringen igen.
Jag och N gick och köa och K gick till fiskeaffär sålänge.
Vi sprang till kön och vi skrattade,haha,man måste köa för att komma in i affären,kön var rätt lång.men det gick fort,bra 25min så var vi inne=)haha.Äntligen!
Vi var bara inne i knappt 2timmar och det räckte.Det var så himlans kvavt och varmt.
Vi tog en runda sedan till bräcke och hämtade F som var där.
En lite snabbis till gårdsten med.Där var Jenny,Jocke och Joel med.barnen hade så kul.De sprang ihop och lekte så fint=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0