Shoppat och fikat med Jessica idag

Imorses åkte jag och  Fisen ner till backaplan igen för att träffa Jez..Felicia somnade redan på bussen så det var skönt att gå i lugn o ro och kika.
När hon vaknade blev det fika på paprika,kaffe och baguette.Felicia åt sina kex och russin.
Jag köpte mig äntligen en ansiktscreme.Jag känner verkligen hur dålig man blicit med rengöring och allt efter att man fick barn,man har inte tid och ork lixom.Men jag lägger mask och peelar huden,de gör jag.
Men herregud vad mycket man glömt från utbildningen.Alla hudlager och alla hudtyper mm.de va ändå et tag sen man slutade skolan.(Gilda skolan ni som inte vet.Läste till hudterapeut 2002)
Men jag ska banne mig ha en egen salong innan jag dör=)Det hade vart en dröm=)
Vi åkte sedan hem och käkade korv med bröd och hämtade Nattis.
Sedan blev det  massa bus med töserna och nu somnade Felicia så gott.Äntligen lite egen tid.
Nu väntar vi på att Kenta ska komma hem=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0