Nyårsafton!

Nyårsafton började hemma med bad och dusch av töserna och sedan skulle vi åka till Bräcke.
Tjejerna skulle sova där medans vi skulle på fest senare.
Matias och Frida var oxå där så de blev lite tjöt och bus.
Runt 16 gick skulle jag och gubben min basta och med tog vi såklart öl/cider och shit vad gött det var!=)
Sedan blev det att fixa sig.Nattis var efter mig hela tiden och kollad evad jag skulle ha på mej osv.
Hon e så rolig för när jag har ngt finare än henne så blir hon jättearg på mig,hihi.
Hon var fin hon med,hon fick glitter i håret och ögonskugga.Hon hjälpte sin mummu att göra räksmörgåsar som de skulle äta senare.
Sedan tog vi några tomtebloss och tände i trädgården,vi såg lite av fyrverkerierna med.
Nu var vi klara och vinkade hejdå.Felicia sov så hon fick en puss på kinden.
Väl framme på festen ¨så trodde vi att vi skulle vara sist men som tur hade bara några kommit innan oss.Sedan var de mingel som gällde haha.
Det var så mycket god mat!Tusen tack Hanna och Conny!
Det dracks och åts och tjötades.
Vi tjejer sjöng singstar.Det var en mycket lyckad och trevlig fest.
Jag var skittrött redan innan tolvslaget,blir ju så när man dricker långsamt under längre tid.Drack bara cider och vin.Ville inte vara bakis dagen efter.
Vid tolvslaget gick vi ut och Conny smällde sina bomber,de var rejäla sådana.Det skålades och välkomnade det nya underbara 2009!
In sen igen.Mitt batteri på kameran dog ju såklart så efter tolvslaget har jag inga bilder=(
Men men,hoppas Hanna fick lite bilder som man kan få sen=)
I nädtan 1,5timme försökte jag sedan få tag i taxi.Jag var skittrött och ville bara hem och sova,
Men jättekul hade vi iaf.
Klockan 04 var vi i bräcke och kunde få sova.
Kenta var la lite småfull och idag mådde han la bra men var trött.
Jag e jättepigg=)

                                         vvv     

                                                       GOTT NYTT ÅR 2009!!!!!!!                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0