Mamma med barnvagn...grrr

Åh vad arg jag bliiir.
Imorses åkte jag och Felicia till backaplan för hon trotsade hemma och vägrade sova.
Jag hittade mig iaf två linnen och två klänningar på Gina tricot,=)inte ofta man hittar något till sig själv.hihi
Vi åkte hem sedan med bussen och där i mitten vart vagnarna står,sitter de en mamma med en vagn.Och min vagn e inte så liten som dagens vagnar.Hon reser sig inte hur mycket jag än ursäktar mig,de kom massa folk och jag va tvungen att flytta på mig.Men hon sitter kvar och säger bara den får plats.Idiot rent av,nog med att jag var trött och grinig,nu kokade jag inombords med.Hur svårt kan de vara att flytta på sig så vi får plats??=(Latmask säger jag...*grr*
Fy för att åka buss med vagn.Och Felicia sitter inte stil heller...Hoppas den nya sylkyn kommer snart,den kanske hon gillar bättre=)

Denna får vi snart fast röd,vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Jennie

WoW, fräck vagn :-)



Hur mår ni?

2009-01-27 @ 22:18:05
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: anna

Vilken fin!! vi har med köpt sulky som vi ska ha när vi reser!! va kostade eran!? jätte snygg kram

2009-02-02 @ 14:09:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0