Husvisning idag!

Jihuu!Idag ska vi äntligen kika på radhuset i Partille.Ska bli spännande och vi hoppas att det är något att ha.
Annars har vi väl inte gjort värst mycket,men hinner tyvärr inte blogga så mkt varje dag med två små yrväder=)
Nattis fyllde år i måndags och hon blev jätteglad över karaoken hon fick.Vi sjöng sedan hela familjen,det var så kul=)O Nattis var jätteduktig.
Till helgen är de kalas båda dagarna.Lördagen kommer mina föräldrar och mina väner på kvällen och söndag är de kalas på lek&bus för Nattis vänner och på kvällen för Kentas familj.'Pust*Jobbigt med kalas...härligt när de är över.
O lilla Felicia har namnsdag idag ja,Grattis gumman.De va Lina som påminde mig om de.Tack för de,vad skulle jag gjort utan dej?=)hehe
Ja,felicia har utvecklats mycket på sistone.Hon springer nästan och busar hela tiden,mest när syrran e med och visar konster=)
Och så fort jag äter något kommer hon till mig och gnäller och ska ha.Hon är efter mig hela tiden,vart jag än går,lite småjobbigt men gulligt=)hihi.
Måndag till tisdag sov vi över hos mina päron hela familjen.Det var mysigt.jag och tjejerna bastade och lekte.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0