Det snöar!!

Oj,de snöar verkligen idag,.Nattis blev jätteglad såklart och även lilla jag.Vad kul vi ska ha ute idag=)
Nu ska vi göra oss klara och ut och åka pulka.Sen tror jag vi måste till bräcke och hämta extra element för de är såå kallt här på morronen=(*brrr*
Igår
var en riktig tråkdag,var hemma hela dagen eftersom Felicia e så snorig och hostig och + att hon hade feber på natten.Hon var riktigt jobbig igår lilla tjejjen,hon var överallt och gnällde hela hela tiden.Jag höll på att explodera=(
O sen på kvällen vägrade hon att sova så klockan hann nog bli 22 innan hon la sig*suck* då va  man själv helt utmattad och deckade med.
Jag o Nattis lämnade kort till dagis med,hon ska ju ha kalas på lek o bus nästa helg:)Tänk att min stor tjej fyller 5 på måndag.helt ofattbart...

Nä nu ska vi inte slösa bort med tid här,nu ska vi göra oss klara och bege oss ut i vinterland=)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja det är jätte härligt ute, här blåser det iofs men det var roligt ändå :-)

2009-01-08 @ 13:45:42
URL: http://jennie-novastar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0