Sömntutor till barn!

Ja,de är mina det=)Borde vara överlycklig över det att de sover så länge om mornar,det blir oftast till halv9-9,men på nåt konstigt vis är man själv tröttare att behöva gå upp då än vid 7tiden.
Nattis ligger och sover än,klockan är efter halv10,Felicia stojjar runt överallt och gapar=)Härlig morgon!
Jag känner mig lite krasslig idag med.Igår kväll frös jag jättemycket och had eont i kroppen.Tog tempen men had eingen feber,Imorses vaknade jag med huvudvärk och hade gärna legat kvar hela dagen i sängen om jag kunnat.
Hoppas verkligen inte jag blir sjuk=(

Igår åkte jag och tjejerna till Bräcke för ovanlighetens skull=)
Senare på kvällen började det att snöa och Nattis begav sig ut för att skotta=)Sötisen.
När vi åkte hem blev det pizza på vägen hem=)Mums...
O lilla Felicia e helt galen i pizza=)haha
Och jag har vart och pillar i Fisens hår och klippt henne=)hon blev så söt så=)hihi...

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0