Jag börjar väl må någorlunda normalt igen...

Ja,vad ska man säga...Har verkligen mått usch och pyton hela helgen.har vart en zombie med feber och frossa och halsont och ont i heeela kroppen.Inte alls kul.
Kenta har vart iväg och åkt med tjejerna för att slippa bli smittade.
Jag jobbade i fredags trots halsont,ville bara hemifrån kändes det som,men på kvällen på jobbet kände jag hr jag började frysa och blev allt sämre.Tur att de inte var mycket folk då.
Blev hämtad sen av Fisen och Kenta och jag mådde genast mycket bättre.
Felicia var inne på Glitter och hon verkligen fashinerades(eller hur de stavas) av allt,men hon pillade inte på alla smyckena=)
Lördag kände mig kass fortfarande och bara låg men åkte sedan på kvällen till Bräcke och hämtade Nattis där.Då kände jag att sista orken e slut nu.
Gårdagen däremot var en pest och pina,jag var som en zombie,låg på soffan hela dagen med feber.Slumra till lite då och då och tänkte fan är de inte bättee imon så går jag till läkaren.
Låg och sov sedan en stund på kvällen och vaknade efter 18 tiden och kände mig mycket piggare och YES,ingen feber!!Jihuu!Jag gick och duscha och gud så gott det var.Och stackars tjejerna vill komma efter mig hela tiden och har ju inte orkat så igår mös jag lite med lilla gumsan och stora gumsan=)

Måndag morgon och min klocka ringde 8.00,skulle ringa till VC för att be dem titta i min hals,nu hade jag en massa vita prickar med och helt svullet,blää.Har inte kunnat äta något sen i fredags eftermiddag på jobbet,så klart man blir trött och matt då.
Jag fick tid kl10 och Nattis var så snäll och följde med mig.
De tog prover och allt var negativt,ingen halsfluss här inte men de skrev ändå ut Kåvepenin till mig eftersom vi haft halsfluss inom familjen så hoppas hoppas de blir bättre nu så man kan ääääta!!!!hiih..=)
Vi var faktiskt iväg nyss till Thai kitchen och käka men maten smakade inte.Kenta lämnade mig hemma och åkte sen till Jenny med tjejerna,skötn och vila lite till och bli frisk nån gång.
Jobbigt jobbigt...

Kommentarer
Postat av: Anonym



Å fyyy



Hon mår du nu?

Jobbigt att vara sjuk,man vill vara ett barn och bara ligga under täcket!



Krya på dig

2009-02-10 @ 09:33:12
Postat av: catta

ahah hvilken skillnad va! mina tjejer var så taniga o små med . låg två under på kurvan hela tiden men denna budda är stor! haha



hoppas du mår bra!

pöös

2009-02-11 @ 11:55:40
URL: http://hotmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0