Fredag den Trettonde!

De har verkligen vart Fredag Den trettonde oxå.
Vi hade ju löning igår men när jag loggar in på mitt lönekonto så finns det inga pengar.
Jag ringde till jobbet och det hade tydligen blitt något strul så pengarna hade hoppat tillbaka till Glitters konto så ingen hade fått lön.Men banken hade lovat att pengarna skulle vara på kontot innan kl 17 på eftermiddagen.
Jag jobbade igår så gick sedan på min rast för att handla alla hjärtans dag present till tjejerna och när jag står i kassan och skall betala så finns det inga pengar.Pinsamt nog.Där står jag med min Glitter skylt och går sedan tillbaka utan grejerna=(*suck*Och klockan var efter 17,så inga pengar här inte=(
Innan jag stängde butiken kollade jag mailen och hon som har hand om lönerna hade skrivit ett beklagande mail och att pengarna ska finnas på kontot på måndag.Grrrr vad arg man blir.
Hur fan ska man klara sig nu utan pengar hela helgen?De här ska vi få ngt för tycker jag och jag e inte nog ensam om att tycka så!
Kenta och tjejerna hade tillbringat dagen på delsjön med skridskoåkning och grillning i de härliga vädret,de var ett helt gäng och de hade haft så mysigt och jag var inte alls avis att vara inne och jobba,hehe
Nattis bestämde sig för att sova sedan i Bräcke.
var bara tvungen att lägga in en söt bild på min gubbe när han fiskat med sin fina mössa,hihi,vad tycker ni?=)
                               

Kommentarer
Postat av: catta

åå vilka mysigt kort! hshahaah ja du man kan ju hoppas inte för att ja tror på de men mne ÄR NI GIFTA???



DE ÄR SÅ MYCKET BÄTTRE O SMIDIGARE NÄR MAN HAR BARN MED OX

Å!



PÅÖÖÖS

2009-02-14 @ 11:09:15
URL: http://hotmom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fin mössa Pappa Kent har fått!

2009-02-15 @ 23:00:02
URL: http://joelbjerlemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0