Regnig tisdag

Skulle det inte snöa idag??
Det öser ner regn ist.Har precis lämnat tjejerna på förskolan.Jag börjar 13 idag och det betyder att jag stänger och är hemma sent och nästan missar Desperate=(
Tänk knappt 1 vecka kvar tills julafton.Va fort tiden går.
Och idag är det löning!! Jihuu!!!
Har några få julklappar kvar som jag ev ska fixa på jobbet idag.O sen behöver vi köpa ngt till dagispersonalen med,nån med någon bra ide??
Igår var vi lediga.Vi gjorde pepparkaksus på fm och sedan kom min far och hämtade oss,jag sprang snabbt in på Onoff och hämtade julkorten jag beställt.Jättefina blev dom!=)
Framme i bräcke tog vi oss en promenix trots att det var sviiinkallt.Jag älskar att promenera är,så mkt hus och titta på=)Jag är sådan snokis=)hehe
Var iaf till ett hus som är till salu och kikade och jag blev så himla till mig.Vill verkligen ha det huset!Finns en del att göra men bara vi får ett hus och kan flytta härifrån!!
Visningen är tyvärr på söndag och jag jobbar då,få se om jag hinner med att se det på lunchen annars.
Vi va ute och lekte ganska länge men gick in sedan när tårna frös till is(mina) =)
Mammsen körde hem oss på kvällen,ja ni vet,vi har ingen bil än.
Hemma blev det ullaressåpan och mys i soffan.
Lite bilder från igår:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0