Då var snart detta år slut med

Hur ska vi summera detta år?2009? Ett ganska så bra år skulle jag säga.Gått alldeles för fort bara=)
Jag ska jobba imorgon till 16 och sedan har vi inte riktigt bestämt vad vi ska göra.Blir att vara med tjejerna tror jag.Förra året var vi utan dem=(
Vi har iaf köpt bil,äntligen.! En volvo v70,jättefin!
Så nu saknas bara drömuset=)
Hoppas verkligen vi hittar hus snart.
Vi har precis druckit smoothie,mums.Vet inte riktigt vad vi ska göra.
Pappsen är på verkstan med bilen sen 8 imorses.Hoppas han kommer snart.
Nån som  vet vad jag ska göra åt min nagelbitare till dotter????Hon tuggar heeeela tiden och jag blir vansinning på henne!!!

Jaja,ha nu ett riktigt gott slut och en ännu bättre början på år2010 om vi inte hörs innan!!

En bild på förra årets bomber på fest hos Hanna&Conny!=)

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tack så hemskt mycket!

Och gott nytt år på er också! =D



Kramar

2009-12-30 @ 23:14:03
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0