Äntligen ny kaffebryggis

Igår var vi lediga som sagt i förra inlägget.På kvällen handlade vi massa god mat och lite julklappisar=)
O en sprillans ny kaffebryggare.Skitsnygg och massa gött kaffe blev det med=)
Det finns ju hur många kokare som helst att välja på,inte så lätt,vi velade ganska så länge och N höll på att bli tokig på oss men till slut blev det en med kaffebönan på(den är testad för värme,kaffe osv,bäst i test alltså),e moccamaster=)
Farmor och Silvana passade F medans vi handlade.Va faktiskt inte så mkt folk som jag trodde,skönt det.
Har nyss lämnat tjejerna på förskolan,deras sista dag,sen är det ett långt jullov som väntar=)
De har julfest idag,alla samlade på en avdelning och tomten kommer osv,mysigt.
N var så klart finast av alla med sin vackra klänning och pälsväst,hihi. Min lilla ängel!
Mamma hämtar dem vid halv3 för vi har ingen bil och K hinner inte hämta dem till 16.
Jag jobbar idag ett långt pass.Allum har extraöppet till 21 och jag stänger,pust,men kommer bli kul om det är mycket folk=)
Imorgon är sista dagen för mig med,sedan långledig i 5gr ,gött!
Jo,förresten,när vi satt och åt frukost såg jag en glipa i N framtänder,då hade tanden trillat ut på natten,hittade den inte i sängen,kanske svalt den?!?Får kolla med i sängarna imorgon.Men hon var iaf glad att den var väck=) Stor tjej nu.
Ikväll sover vi alla i bräcke.Och snart e det julafton,wihuu! Hoppas ni vart snälla därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0