Lördag



Godingen fixar sig innan vi åker till Bplan=)



Nattis har klätt ut pappasen innan jag drog till stan=)Så söt så=)

Lördag och skit väder igen=(suck...
K var iväg och fiskade.han ställde klockan på innan 05 på sin LEDIGA dag,jaa,hallåå,jag sa till han ,"ska du inte sova ist??"Nä,han hade gått upp men fiskade inte så länge.
Jag och tjejerna åkte till B-plan och bytte Nattis regnkläder till större.Hittade lite kläder till mig själv med=)inte alltidd man gör det.
K kom och hämtade oss sedan och vi åkte en snabbis till bräcke för att äta rkor från skaldjurskvällen innan,mums.
Åkte hem men ett stopp vid Coop och handla lite mat hem.
Ikväll skulle jag ut på stan med jessica.
Såg så fram emot det,att få träffa folk osv.=)
Vi förfestade hemma hos J och drog in till stan halv10 typ,
Och kan säga att jag måste växt ifrån de där med festande eler så minns man inte hur man gör=)haha,eller hur man ska vara haha.
Jaja,iaf vi hade kul,jag tog taxi hem sedan runt 01,och blev väckt av F vid 07*tröööööött*
Vi la oss på soffan eftersom jag sov där för N vandrade på natten igen=)=(
8.45 gick vi nog upp.Lite småseg men ack de gick bra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0