Snarkande Barn...

Det har jag,två stycken...Och det är hemskt...det värsa jag vet....jag måste ha de helt tyst när jag sover....jag hör allt...skitjobbigt...
Nattis har snarkat sen ja,tror hon va typ 1år,men de säger att hennes mandlar e förstorade och att de ska bli normala vid skolåldern.Hoppas hoppas,annars tänker vi ta bort dem.
Och nu,har den lilla sessan oxå börjat med det...hon verkligen tar i.usch...snälla varför?vad har jag gjort för ont att ni ska snarka???Jag bir galen..får väl bli soffan inatt med=(

har ni ungar som snarkar?


Kommentarer
Postat av: catta

heej tjejen. tackar så mycket. de var snällt sagt.

hmmm, ja har en mops hund som snarkar värre än värst. hon kan ej ens sova i samma rum som oss,. hon är hemsk. hmmmm



iza snarka mycket med som liten men efter de operarade hon bort halsmandlarna o vips , de var borta!

pöös catta

2009-04-23 @ 23:39:34
URL: http://hotmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0