Shoppat shoppat shoppat!!

=) idag kom lönen,jihuu!Så det blev shopping för mig och F.
Imorses när vi vaknade och skulle äta frukost var N konstig,hon lixom var helt matt och orkade inte ens äta.
Jag tog tempen och den visade lite över 38grader.=(Lilla gumman,behöva bli sjuk igen.
Kollade hennes hals och den var lite svullen,hon fick alvedon och stannade hemma med sin pappa.
Jag och F shoppade däremot,blev lite smått och gott.O jeansen jag skulle köpa fanns inte i min strl=(grrrr,att man alltid väntar in i det sista.Ni vet såna ljusa slitna jeans...så snygga men slut överallt...=(
Så de blev en tunika til mig och lite klänningar till tjejerna,en suflett och regnskydd til Brion,blev en helt ny vagn med sufletten ju.
O N fick Bindeez för att hon e sjuk,stackaren.Det är jättekul med pärlorna,man kan göra olika mönster och torka dem sen osv.
N hade iaf ätit lite mat medans vi var borta och sovit en stund med.
Vi träffade Jessica på Backaplan med och tog en fika och tjötade.Kul kul!
K åkte nyss och tvätta bilen,båda tjejerna sover och det är helt lugnt och stilla!Skööönt=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0