Shit! Vilken lördag vi haft!

Verkligen grym!och vilket underbart väder! Jag älskar solen!!!Gud så underbart,jag har njutit i fulla drag=)
Vi åkte till bräcke och var ute hela dagen i stort sett.F fick testa p¨å att sitta bak i cykeln och vi tog oss en runda.Det var helt underbart att cykla,var längesen och man behöver ju röra på sig med,hehe.
Sedan blev det lek i trädgården,en promenix i solen med vagnen och F somnade och jag la mig och pressa i solen,hehe.
Min mamma och N var inne och gjorde god middag.Lax,potatis,sås,grönsaker och god efterrätt med massa goda sommarfrukter!=)Mums.
Vi åkte sedan till Gårdsten till tjejernas farmor och fikade.Dit kom även Jenny och Joel,de var kul och se dem igen,det var oxå längesen sen sist.
Lek och bus blev det och sedan bar det av hem till lördagsmys!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0