Pyjamasparty och Freeport

Idag var vädret sådär när vi vaknade.N skulle på pyjamasparty hos Norah och jag och F skulle åka till Freeport med min mor.De hade skobytardag där,lämnade man gamla skor fick man 200kr värdecheck på nya skor.
Det var skitmycket folk,köerna var mer än 40min långa.Hitta mig iaf ett par snygga klackskor inne på Scorett=)Blev supernöjd då de blev så billiga för mig=)
Sedan hade vi bråttom att åka och hämta N på partyt.
När vi kommer till bilen och ska lasta in vagnen och allt så ser vi på parkeringen en bil ifrån oss ett gäng killar som snackar om bilen bredvid och tittar på den.Sedan säger de till oss att de är ett spädbarn i bilen.
Va?sa ja...herregud,vafan,de ligger en liten bebis i en bilbarnstol med mössa,overall och filt på sig och solen i ansiktet.
jag fick en klump i halsen och magen,vem fan lämnar en bebis i bilen ??Vi borde ringt polisen faktiskt men vi hade bråttom så killarna skulle säga till vakterna.Hade vi haft tid hade vi väntat och sett va de var för idioter,såna ska inte ha barn..Hoppas de gick bra för bebisen bara.usch.
Vi åkte till bräcke sen och köpte med kinesmat=)mums....
Sen skulle vi till en granne som hade utförsäljning av massa fina festklänningar.
Åhh,man var i hemmelriket när man såg alla,jag provade 2 st och fastna för en men shit,den var fört dyr för min plånka just nu=(*snyftis*
Sedan rotade jag fram lite av N gamla kläder till F.Mamma körde oss hem sen med all packning=)
N badade och sedan kom K hem efter en dag med fiske=)

  Nybadad Nathalie

 Bus fis

 Mammamys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0