Puss på dej grodan!

Idag har vi vart lite sådär rastlösa.K är ledig än,han börjar jobba på torsdag igen.
Jag blir lite småstressad av att ha han hemma ärligt talat.Han är en väldigt rastlös själ=)Men men...
Vi fixade mat,eller jag gjorde mat åt mej och tjejerna(K bantar)=),sedan åkte vi till Bjärlanda kile och skulle gå promenix och kika på båtarna men alla båtar var ju på land,vi åkte därifrån till Helgered och gick promenad och matade ankorna.
K hittade ngr grodor med.Nattis var lite rädd men tyckte ändå de var söta.
F ville pussa grodan,helst hade hon velat hålla den själv=)Tuffisen.
Det var verkligen varmt och skönt idag,Underbart!
Vi tog sedan en biltur till Olskroken och hälsade på hos Stefan.Han lagade mat och tydligen fungerar inte deras fläkt så det var mat och rök precis öööverallt och det stank stekt=)Kaffe och bus blev det en stund.Sedan åkte vi hem med rökande kläder,hehe.
Jag och N har precis ätit blodpudding,det var längesene,ganska gott faktiskt.F sover så gott i sin säng.
N sitter och målar sin sminkhuvud och jag känner mig ganska trött.
Imon är det löning för mig igen.Jihuuu för shopping!!! O denna gången blir det jag som ska ha kläder=)Jihuuu!










Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina mysiga bilder. Den med grodan e sååå fin:-).

Kram m

2009-04-19 @ 11:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0