Låååång långfredag!

Långfredag var suuper suuper lång,fast den e inte längre än alla andra dagar men varje år känns den extra lång.Undra varför?Har ni haft en bra påsk då?
Vi firade långfredagen i Bräcke hos min familj,åt påskmat och god efterrätt.Kvällen närmade sig och vi bestämde att vi skulle sova.Jag skulle jobba tidigt på påskaftonsmorgonen så K skulle köra mig till jobbet*Lyx*=)
Vi var ute i stort sett hela dagen ,helt underbart att bara kunna släppa ut barnen i trädgården,vill ha huuuus!!!!N försökte lära sig att cykla utan stödhjul med,de  gick la sådär,hon var ganska trött.Får ta nya tag en annan dag.
N lekte med Elin nästan hela dagen,de har så kul ihop.O Elins lillasyster Agnes,2,5år vill så gärna leka med F men hon är för liten  än,men snart så=)
Jag o N bastade på kvällen hur gött som helst.N är riktigt grym på att basta!Riktig finne,hehe=)
F somnade innan kl 20.
Från ingenstans dök min bror och Kirsi upp mitt i allt.Vi kollade Talang och blev trötta vid 22 la vi oss.
Sov inte mycket den natten.
Påskafton var vi uppe med tuppen igen.F vaknade kl 07,pigg och kry och ville leka och busa med N som sov=)
K körde mig till jobbet och på jobbet var det helt dött och det förtår man.Vädret var helt fantastiskt!
Blev hämtad av min mor sedan och fortsatte till Bräcke till alla andra.
N och jag gick en påskrunda men inte många som var hemma men lite godis blev det allt=)
K köpte en grill till Bräcke som tack för att de passar barnen och vi får bvara där hela tiden,hehe.
Nu e vi hemma igen i lugnet,ser på Robinson och äter påskgodis!Mums

I påskäget från oss fick N örhängen,fickborste med spegel och två skummgodisar i rosa=)
F fick en joggingoverall i glidigt tyg typ=)

                      Glad påsk önskar vi!

                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0