Jag vill till Ikea!

Gårdagen,efter att lämnat N på dagis åkte vi till Backaplan för ovanlighetens skull.Skulle lämna tillbax jeansen jag köpte på Gina,tänkte att de kommer bli för stora snart och de had eingen mindre storlek heller så:(
Vi kikade runt lite och köpte sedan med sallad från paprika.Åt hemma innan vi hämtade sessan på dagis.
jag har tjatat hela dagen på K att vi ska till Ikea men han vill inte.
Vi åkte till bräcke och var ute där och lekte.Matias kom oxå dit och slappa lite.
Sedan kom mor min hem och det var bara att tjata hål i skallen på henne att vi ska till Ikea.
och det gick ganska lätt,hehe.
Så vi åt och åkte till Ikea,tjejerna var med och var så snälla ovh busiga där.
Det blev lite grejer hem,två fina glaslampor til vardagsrummet,påslakan,ljus,plastmuggar och lite smått och gott=)
Mamma körde hem oss sedan och efter ett tag kom även K hem.
På fredag ska vi på afterwork med jobbet och Bianco=)till vasastan blir det,ska bli kul.Och på söndag ska vi på Spa med jobbet!Längtar sååå!!!  =)

Lite bus bilder från Ikea!

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0