Härlig soldag!

Idag har vi haft en riktig mysdag hela familjen.Vi var ner til Freeport en sväng.Fanns inget som vi föll för men jag köpte mig en Kosta Boda salladsskål till min samling.Så nu får de gärna bli vår och sommar och massa goood sallad!=)
Sedan kom vi hem och käkade och åkte mot Bräcke.
K bytte däck på bilen och vi lekte ute,men de är verkligen jobbigt med F ute.Hon äter ju på precis ALLT hon får tag i.
När ska hon lära sig?Och jag känner av min allergi ganska mycket just nu,ögonen kliar ocjh näsan rinner hela tiden=(
Sedan skulle vi kika på ett hus i närheten så vi promenixa dit med pappa(min pappa) och N stannade kvar och lekte med Elin.Det var rätt mycket folk och jag tyckte huset var mysigt men det var för litet och ingen tomt=(O de vill man gärna ha när man har två busar=)Så de blev inget hus för oss,men kul och kolla bara.
Sedan gick vi tillbaka,var ute lite till,åkte hem men stannade till vid Coop och handlade lite gott att äta.
Det blev kyckling,kronärtskockar,vitlöksbröd,potatisssallas och mums vad gött!
Vi mumsade sedan hela familjen,var så mysigt så.
Nu ska vi försöka natta småttingarna!

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0