Cykeltur och fiske

Idag har det vart gudomligt väder. K skulle iväg och fiska med S idag.
Jag och tjejerna stannade kvar i bräcke.Vi åt pizza ute i solskenet och mumma vad gott det var=)Hihi.
Vi hade tänkt promenera till Eriksberg men N var bra trött så det blev cykeltur för mig och F sittande där bak.Hon gillar verkligen att åka på cykeln,hon tittar på allt och e så söt där med sin hjälm och allt.
Vi cykla runt Eriksberg och Lindholmen och kan säga att man blev bra svettig.Måste få hem cykeln nån dag så man kan börja röra på sig=)
Ja,som ni vet,kan ja inte cykla eller gå förbi nån affär utan vi parkerade cykeln utanför Coop och tog en sväng till 2 affärer.
Kom såklart ut från LIndex med en påse och såklart kläder till mina underbara busiga tjejjer=)
Vi cykla hem igen.Bus för hela slanten sen,jag var helt slut.
K ringde när vi var på väg hem.han hade tydligen fått en jättestor gädda som han var glad för=)Kul!
Vi gjorde ett stopp på Willys med och handlade hem lite käk.Passade på att fylla på blöjlagret med.De had ett kanon erbjudande på 2 paket libero-blöjor för 179spänn.Rena kapet!
Hemma blev det kaffe för mor min och N kvällsbadade sen.Vi var ändå hemma rätt sent,halv9.
F somnade i bilen och sover fortfarande.N somnade nyss på soffan och snarkar.
Undrar om man orkar vänta på K?
Mina ögon är så trötta och kliar hela tiden,så himla jobbigt....man kan inte ens sminka sig nu när de kliar som in i helskotta=(
Imon är det iaf Afterwork som gäller,najs.
Vi sover då i bräcke så kommer min älskling och hämtar m ig från stan  när jag har feetat klart=)Perfa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0