Lek&Bus Hos Elias Och Lina Idag

Idag har jag o tjejerna vart hos Lina och Elias i deras nya boende i Nol.Va verkligen jättemysigt och trevligt och träffa er igen.
Barnen lekte så fint och Elias var efter Nattis hela tiden.
O snälla rara Lina gjorde sedan pannkakor åt oss,mums.Lilla Fisen fick tom smaka,hon gillade det.
Sedan blev det lek o bus i Elias rum och dans såklart.Felicia somnade och fick låna Elias säng.
Klockan tickade iväg alldeles för fort och vi var tvungna och åka hem och laga käk.
Vi sa hejdå och hoppas det inte dröjer lika länge till nästa gån vi ses.Tack för en trevlig dag gumman!
Vi åkte hem och de var en bit så Fisen somnade,och även Nattis.
Vi hoppade av vid Nordstan och hungriga som vi var och missade bussen precis gick vi in till Mc Donalds och käkade mums...
Tog sen bussen hem och hemma väntade pappa så snällt på oss.han hade träat och vart i Bräcke.
Nu blev de lite bus och jag bokade äntligen tid till tvättstugan.Ska tvätta mattorna,spyor överallt juh,haha.
Nu sover alla 3 och jag njuter av tystnaden och att få vara ensam och klockan e bara 20.00:)
Nu ska jag zappa lite tv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0