Helgen

Fredag jobbade jag och blev sedan hämtad och redan då kände jag smått frusen och ont i halsen,nää fyy tänkte jag inte bli sjuk igen.Kom hem och tog två alvedon.På natten såg jag knappt något,de var som vasst taggtråd i halsen:(Skitont osåklart hade jag inga halstabletter.
På morronen blev det massa med varm te och sedan märkte jag att Fisen med blitt förkyld igen men de kan lika gärna vara tänder.
Lördagen spenderade vi i Bräcke.Matias och Frida var även där.Det blev bus och lek som vanligt.
Jag och tjejerna bastade sen eftersom det är totalstopp hemma hos oss i avloppet och d ekunde inte åtgärda det förrens på måndag.Det ar dåligt tyckte jag,de va vatten överallt.Det var hur skönt som helst.När man flyttar MÅSTE man ha bastu alltså!!Fisen var la sådär mot bastun men hon satt där ett tag med oss.
Vi åkte hem sen eftersom jag skulle jobba tidigt på söndagmorron.Nattis hade bestämt sig för att stann över i Bräcke.hemma blev det sedan Stjärnor på is och nana sen för min del,Var helt slut.(
Söndag hade jag ingen lust att jobba,hade huvudvärk och trött och näsan var täpp och allt var jobbigt.Men kom iaf upp från sängen vid 7tiden.
Fisen och Kenta gick med upp.Snabb göra sig klar och iväg till jobbet.
Skulle bara jobba till 14 så det var skönt.På jobbet var det liv och rörelse.Mn märkte att våra kära kunder fått pengar:)
Blev sedan hämtad av Nattis och Mamma.
Mamma följde sedan med upp en sväng och Kenta åkte iväg för att testa sina fiskedrag så vi blev själva.
Han kom hem sedan med pizza och vi mumsade hela familjen,gött!!:)Snorig gick jag mig och la vid halv9 och var hur trött som helst.Efter ett tag kom även Nattis och la sig.Mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0