Vi hade en liten sovmorron imorses...

:),ja ,jag hörde att klockan ringde strax innan 8 men stängde av den,eller jag tänkte snooza,men har nog tryckt två ggr för den ringd alrig mer sen.
Den levande klockan Nattis komin vid 9 och började prata om Oscar(en kille hon e förtjust i):)
Jag sa till henne,nu har vi försovit oss så du får vara hemma idag men de blev världens liv så fort på med kläer och en halvmacka hann hon äta.Vi var vid dagiset 9.20.
jag var såå trött,hade gärna legat kvar ett bra tag till.Felicia sov dåligt inatt med.Hon pratar hela tiden på natten.
Ja,vem vet,hon kanske blir en nattpratade.Iaf kl 4 stod hon upp sin säng och sjöng eller vad hon höll på med.
Tog henne bredvid sen,hon bökade och pratade ett bra tag.Kentas klocka ringde 5,då var hon vaken än,han nattade henne innan han gick upp.
Usch och fyy för såna här nätter.Man e helt död sen hela dagen.
Nu somnade lilla piluttan af.Hon e på bättringsvägen med sin förkylning iaf och jag har inte fått se om tänder dykt upp:)

Jag laddar upp syskonkortet med.Så himla fint,kommentera gärna!:)


Kommentarer
Postat av: Joel!

Gud vad ni e vackra!

Pussar & Kramar i massor!!

2008-11-26 @ 10:39:07
URL: http://joelbjerlemo.blogg.se/
Postat av: N&F

Tack söta prinsen!!!Du e stilig du med:)

Hoppas vi kan ses snart.

massa kramar o pussar med

2008-11-26 @ 10:56:30
Postat av: sandra med familjndra

så bra de blev

Postat av: Emma

Jätte fina kort!! =D

2008-11-26 @ 21:27:49
URL: http://emmoo.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej gumman.



Superfint syskonkort, kul!

Fin dina sida är, nytt o fräscht!



Kram från oss

2008-11-27 @ 13:33:58
URL: http://jennie-novastar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0