Senaste dagarna...

Ja,vad har vi gjort då?
I måndags var vi så rastlösa och det var så kallt så tjejerna behövde nya overaller.Vi ringde Jenny&Joel och såklart ville de följa med oss till Backaplan:)
Vi hittade overaller ganska snabbt och Nattis blev gnällig sen så det blev donken för oss alla.
Lille Joel åt en hel hamburgare,hihi och Nattis åt upp sin Happy meal och efter det var hon genast på bättre humör:)Fisen sov så gott i vagnen så det var riktigt skönt o äta i lugn och ro.
Vi var oxå på Toys och lekte av oss lite.Nathalie visade vad hon önskade sig av tomten mm.
Efter Backaplan ville Nattus åka till Bräcke så vi åkte dit och överaskade dem.Och såklart blev de glada över att busarna kom och stökade til igen,hehe.
Lite lek och bus och fika med.Sambon kom sedan och hämtade oss.Nu åkte vi en snabbis till Jula med och sedan hem
Nathalie var helt slut,det blev en snabb dusch och hon somnade ganska snart.
Vår ¨måndag då!

Tisdag var det dags för dagis igen.Även denna morgon var kall,tog med termobyxor till Nattis.Såg sedan att alla barnen hade overall men hur ska de klara sig på vintern då om de har overaller nu,jaja iaf,hon hade inte använt termobyxor.
Jag och Fisen var ute en promenix och kom sedan in och lekte.Jag kan inte göra ngt när jag är med henne.Måste vara nära henne hela tiden annars kommer hon hasande efter och klänger på mitt ben och gnäller.
Tog mig ett försök iaf att göra tacopaj medans hon satt i sin stol och läste bok.Men nej,likt förnannat börjar hon grina och gnälla.Så där stod jag med henne under armen och försökte gnoda ihop degen men de blev sedan som det blev.
Vi hämtade Nathalie på dagis.Hon var så glad för de hade lekt pussjage,herregud hon e ju inte ens 5år.
Pappa kom hem strax efter oss.Jag skulle på bio och mingel med Jenny(joelbjerlemo.blogg.se) så försökte fixa mig klar.Det var den nya James Bond vi skulle se.De va tydligen nån specialbio med käk innan och mingel.
Jenny kom och sambon skulle även passa hennes son Joel så han tog alla tre ungar och åkte till barnens mormor/farmor.
De hade gott bra och vad skönt det var utan ungar.Vi riktigt njöt.Det får vi göra om Jenny!Riktigt trevligt.
Fisen hade somnat i bilen och Nattis på med pyjamas och hon somnade fort hon med.
Nu fick jag tv kväll  och mys i soffan med desperate:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0