Julpyntning och prommis i solsken

På förmiddagen efter att Felicia somnade tog jag mig i baken och tog fram adventsstakarna och tvättade faktiskt fönstren med:)Känner mig duktig.Hoppas det inte blir regn och rusk nu bara.Grrr...

Gardinerna väntar jag med tills på söndag efter jobbet,myspys.
Felicia vaknad eoch det blev lek och bus åklart och hon tittade på allt jag satt upp.Hon såg verkligen allt.Tomten var hon lite skeptisk för men hon klappade han så fint sedan,sötisen.
Syskonkorten kom idag med.Och gud vad söta de blev våra små sessor.Helt underbara!!Puss på er!
Det blev mat för Felicia och kaffe och clementin för mig.Sedan traskade vi iväg på vår dagliga prommis i solskenet.
Underbart,vi gick runt och kikade på alla fina hus runtom,tiden gick fort och Felicia somnade så got ti vagnen och nu känner man sig så pigg igen efter att fått röra på sig,hehe.
Snart ska vi hämta Nattis och sedan blir det mat,få s eom vi ger oss på att baka lussekatter sedan:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Du får lägga ut en bild på syskon kortet oxå =)

2008-11-25 @ 18:30:58
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0