Barnpassning,Ikea,Mio,Mediamarkt

Onsdag
Idag blev Joel dumpad hos oss innan 10.Mamma Jenny skule iväg och klippa sig så vi fick äran att passa sötisen.Han är ju så snäll och lättpassad:)
Barnen lekte fint i Nattis rum och i vardagsrummet.Nathalie dansade balett och de små tittade på såå fashinerat.
Felicia tog sig en tupplur,och vips så var mamma Jenny tillbax och helt kortklippt:)Knappt så man känd eigen sig.
har oxå ställt mig den frågan,varför ska alla mammor klippa sig korta??Hmmm....tål att tänkas på.
Jag har iaf bestämt mig för att spara mitt råtthår,haha.Jobbig längd nu men hoppas de är någorlunda fint till sommaren.
Sedan bestämde vi oss för att åka till Ikea och käka och samtidigt kika in på Media markt som öppnat där och en sväng inne på Mio med.Jenny visade allt de skulle ha till sin ya lägenhet.Jag vill med ha,de finns så mkt fint.Vill med flytta!:)
Vill inte lägga en krona mer på denna lägenhet,bättre och spara och köpa massa nytt och fint när man flyttar.
Vi sa sedan hejdå och nu skulle vi åka till min bror Matias och fika.
Där blev det kaffe med kladdkaka och grädde.Mums.Frida hade bakat.
Felicia lekte med katterna och skrämde även bort dem,hihi.Nattis spelade data och vi pratade.
Vi åkt ehem igen.Först blev det ett stopp vid torget och handla hem lite mat.
Hemma blev det julpyntning av Nattis fönster med snö.De stod Kenta för,de blev riktigt myspysigt nu:)bara nya gardiner så är de julmys därinne.:)
Sedan plingades det på dörren.
Det var Stefan som kom på besök och de tyckte tjejerna såklart var kul.De hade inte träffat han på länge.
Bus och lek blev det och sedan lite käk.
Kvällen närmade sig mot sitt slut.Jag var helt slut,har fått mig en jädrans förklning igen:(blää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0