Ute Hela Lördagen

Idag har vi vart i Bräcke hela dagen.Ja,vi sov ju över där,hihi.
Fisen vaknade runt halv4 och fick lite käk.Vaknade sedan runt halv9,vi gick upp strax efter.jag kände doften av kaffe.
Vi gick ner och där satt redan Nattis och mummu och åt frukost.Vi satte oss ner.
Fisen hamnade hos mummu och det verkade som om hon oxå hade velat ha de vi käkade.
Snart fårdu det,gumman!
Vädret var fantastiskt idag.Vi klädde på oss fort och gick ut i trädgårn och solade och lekte lite.Fisen sov i sin vagn,så gott.
Vi bestämde oss sedan för att grilla idag.
Åkte sen mot Eriksberg och Coop och inhadlade grejjer.
Kom hem och fixade grillspett,mums.Sambon hade kommit tillbaka från sin fisketur och ingen fisk denna gång heller.
Nu  skulle vi fixa grillspetten och sedan skulle grillmästaren grilla.
Efter maten blev det bus för flickorna med sin pappa.De spelade fotboll,pappa och Fisen mot Nattis.
Nattis var helt trött,hon bara skrattade.
Emellanåt hamnade tjejerna i frukträden och det blev fotodags igen.
Jag rotade fram min cykel i förrådet och jag och Nattis tog sedan en cykeltur mot Eriksberg.Hon satt där bak i barnstolen.Ja,det kändes att man inte cyklat på år och dar men gud så skönt det var.
Vi kikade på båtarna och sedan cyklade vi hem.Jag var helt dööö och svettig.
Hemma i Bräcke hade Fisen vaknat och låg på golvet och busade med mummu,
Nattisen ville basta så vi gick och basta men innan det duschade vi av Fisen.Hon var helt klibbig av att vart ute hela dagen.
Hon fick sin gröt och jag och stora tjejjen gick och bastade.
Riktigt härligt var det,och Nattis ville ha varmare hela tiden.Fick ösa på vatten hela tiden.Riktig bastutjej!Gött.
Vi var klara och var tvungna att prova nya duschen som sprutade vatten överallt,det var kul tyckte Nattis.
Fisen hade bajsat massa medans vi hade bastat.
Nu blev vi trötta.Nattis somnade.Hon skulle sova över en natt till.
Stackarn,hon vill ha hus och ingen tråkig lägenhet att vara fast i:-(
Vi åkte hem och nu sov även Fisen.
Hon vaknade halv5 och åt och sedan gick vi upp innan halv9.Jag är skittrött.

Idag söndag är det strålande sol med.Hoppas få lite bränna idag med.

*Vink vink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0