Stackars Fisen,en jobbig natt

Inatt har Fisen vart jättelessen.Hon har skrikit och gapat som bara den.Det har inte gått och tröstat henne på något vis.
3 gånger inatt skrek hon,hon var inte vaken utan sov.Jag tänkte om det kunde vart för mycket igår med stan och allt för att hon sov så dåligt och drömde.
Stackarn.jag fick ta henne bredvid mig och då somnade hon om.Nattis kom även,hörde att lillsyrran skrek.
Sambon fick sova till slut på soffan.Stackarn.Så det blev inte mycket sömn inatt inte.
Nattis har åkt till Bräcke.Vi ska snart hämta henne för det är dansuppvisning idag-Spännnande!
Nu ska jag göra mig klar innan Fisen vaknar och ska ha käk.


*Snor snor och kli kli från mig*.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0