Slappis dag och besök på mummus jobb

Onsdagen började segt.jag var trött,som vanligt efter nattens bravader.
Vet inte hur många gånger jag bytte plats för att sova.Nattis snarkade såå.Försökte knuffa henne och väcka henne med likt förbannat fortsatte hon att snarka.
Jag undrar hur länge det skall hålla på,man får ingen sömn alltså när hon sver bredvid.
Fisen har oxå fått för sig att föra oljud när hon sover,e rädd att hon oxå ska bli som Nattis snarkande.
Vi vaknade iaf runt halv8,gick upp och Fisen åt sedan väckte vi Nattis.
Det var dagis idag med och strålande väder ute.Jag och Fisen hade inte planerat något idag,orkad einget.
Behövdes städas hemma och tvättas men ingen lust till något.
Vi lämnade Nattis och som vanligt skulle alla fröknarna prata och pilla på Fisen så kändes som vi aldrig skulle komma hem igen,hihi.
Vi kom hem och jag drack mitt morronkaffe och satte mig vid datorn som ofta tar över livet.Fisen somnade.

Klockan blev mycket igen och vi gick för att hämta Nattis igen.

Väl hemma igen had egubben vaknat till liv.Han gjorde mat,spagetti åt oss.Tack gubben min!*Puss*
Sedan åkte vi till Bräcke,eller vi stannade av vid innan Bräcke och promenerade sedan till mummus jobb.
Hon jobbar på dagis.När vi var framme blev alla så glada över att se oss.
De höll på och måla staket och göra nån slags mur på gården där barnen skulle plantera blommor.
Kul.Undrar varför Nattis dagis aldrig gör nått sådant???
Jaja,iaf så skulle alla tanter titta på ungarna och tjöta massor.
Vi hann dricka kaffe och sedan gick vi hemtå igen med mummu.
Vi blev hungriga på vägen så vi smög in på Hemköp och köpte drikka och korv.
Sedan fortsatte vi att traska på mot Bräcke.Framme i Bräcke blev det lite såpbubblor och sdan åkte vi hem.
Hemma blev det bad för Fisen och gröt.
Nattis var götrött efter promenaden och såklart skulle hon springa hem från bilen och hon ramlade omkull och skrapade sig,aj aj.
Även Fisen var trött och somnade rätt så snart.Jag satt vid datorn som återigen tog över mitt liv....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0