Shopping idag

Idag är det onsdag.
Nathalie har vart på förskolan som vanligt.
Medans hon var där passade jag o Felicia på att träffa min vän Jessica på Backaplan.
Vi gick runt och kikad elitegrann och shoppade även.
Fick lite nya kläder till kidzen och myggnät till vagnen.Dock inget till mig själv.Som vanligt.
Vi tog en fika med och tjötade men tiden sprang förbi alldeles för fort.
Vi åkte hem och Jessica tog sin gråa pärla och stack.
Vi stannde vid förskolan och tog med Nathalie hem.Hon var nyfiken på alla påsar och ville se allt.
Hemma rotade hon sedan fram allt på golvet och där fick de sedan ligga:(
Vi väckte pappa och vi skulle åka till Bräcke.Det var längesen vi va där nu,så det var dags igen.
Det var tydligen nån snubbe som skulle kika på sambos båtkärra.
Väl i Bräcke hann solen titta fram.
Jag tog fram sulkyn som vi fått av Rafel och gjorde den ren så nu är den som ny.
kan ha den till Felicia till sommaren och sälja den stora vagnen.
Nattis ville basta så hon och jag bastade,hur gött som helst.
Vill ocå ha bastu.
Vi åkte hem och nu var vi riktigt trötta.
Nattis och hennes pappa sover.Felicia somnade nyss i sin babysitter.
jag ska ta mig en macka med Obo och sova jag med.
Imorgon e en ny dag med nya äventyr!

*Gonatt gonatt*

Kommentarer
Postat av: Joel!

God kväll på er!

Jag saknar min slev, har jag glömt den hos er?

Skall vi ses snart? Saknar er!

Puss Joel

2008-05-21 @ 23:05:17
Postat av: Annika

hej sötis!

Jepps,du glömde din slev.har glömt o säga till om den.Vi får ses snart så du får den:)

puss o kram

2008-05-22 @ 08:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0