Liseberg!!

Fredag.
Idag har vi vart på Liseberg.
Först tillbringade vi förmiddagen ute i lekplatsen med sand och bak och lite gung.
Fisen älskar att gunga.Hon njuter så när hon sitter där och kikar på alla träd och blommor.
Farmor landade hos oss runt halv3 tiden,nu väntade vi bara på sambon min att han skulle komma hem.
Han dök upp och vi åkte mot Liseberg.Spännande.
Det
var farmor som lurade med oss dit.Vädret var underbart och vi tänkte att det är säkert görmycket folk men det var alldeles lagom.
Nattis var lite försiktig med allt,hon ville mest spela och vinna.Undra vart hon fått spelandet ifrån tro??
Fisen sov men vaknade när Nattis skulle åka Drakbåtarna,hon fick mat och sedan skulle hon få åka Farfarsbilar men hon somnade när vi väl hann dit.Nästa gån då.
Vi vann massa saker,eller sambon min vann.
Jag vann inget,jag vinner aldrig,har ingen tur.
Nattis fick en prinsessklänning med tillbehör,pärlset,godisbilar,2centerrör(dock små bara),en mjukis giraff-
Fisen fick sin första Lisebergkanin mjukisdjur och en Liseberg boll,köpte sen en reflex till vagnen där det står Felicia.
Tiden
sprang iväg och vi åkte hemåt.Vi lämnade av farmor i Tuve och hon åkte hem.
Sambon skulle fiska imon så vi andra bestämde oss för atat sova i Bräcke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0