Lek&Buslandet

Vi vaknade runt halv7.Då ville Fisen ha käk,hon låg i sin säng och tjötade som bara dne.
För en gångs skull var jag rätt pigg att gå upp vid halv7.
Vi gick upp och in kom pappa genom ytterdörren."E ni redan uppe?"frågae han.
"Jaa !"sa vi.
Vi satte oss i vardagsrummet och jag bryggde mitt morronkaffe.
Idag var det kallt ute.
Nu skulle Nattis väckas för att vi skulle till Lek o Buslandet:)
Jag sa inget till Nattis,de skulle bli en överraskning.
Vi gjorde oss klara och fick bråttom till slut,somvanligt:)
Vi mötte sedan Lina och Elias vid Pressbyrån.Vad stor du blitt lilleman!
Iväg in till Buslandet och vi va där först och nästan ensamma.Skönt.
Nu kunde vi busa hur mycket som helst,
Nattis lurade mig upp i labyrinten,jag va lite skraj att inte hitta ut men det var kul sedan.Vi åkte kana och lekte i bollhavet sedan.
Fisen va i bollhavet med.ar kul.Vi åt mat och tiden gick fort och vi fick säga hejdå:(
Vi får ses en annan dag gumman!
Sedan hemma och efter 10minuter kom Jenny Stefan och Joel.
Vi skulle passa Joel för Jenny skulle till sitt jobb.
Det gick bra.
Barnen lekte och till slut blev båda bebisarna hungriga så de fick mat.
Joel var görförtjust i Nattis rosa grejjer,hehe.Hoppas inte pappa får veta de ,
Joel:)
Tiden gick fort och de var tillbax.
Blev lite bus oc´h lek i hallen och de åkte hem sedan.
jag var trött och Fisen med fast hon somnade inte.
Hon blev badad av sin pappa för första gången.
Sedan gick Nattis och pappa till torget och handlade.Fisen somnade efter badet och vaknade nu igen och ska äta gröt och sova för natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0