Gårdsfest på förskola

Idag har det var strålande väder igen fast morgonen såg grå och trist ut.Men till slut tittade solen fam ändå och det var helt gudomligt ute.
Jag o Felicia tog oss iaf en 45minuterspromenad i värmen och kan säga att man var bra trött och svettig när vi väl var hemma igen.Men det var skönt att göra ngt.
Senare på kvällen var det gårdsfest på förskolan.
Det var kl 17 men när vi kom dit så hade barnen redan uppträtt och sjungit sommarsånger.Drt var tydligen kl 16.30
Och jag blev lessen,är säker på att tiden hade ändrats.Gick sedan in och kikade på lappen och där stod det OBS kl 16.30,jag kollade ju inget mer på lappen efter förra veckan.Så vi missade det:(jag va ju mindre glad men som tur så blev inte Nattis jättelessen men jag kände mig lessen istället.Dåligt...
Efter festen åkte vi till Eriksberg och tog oss en härlig kvällpromenad.
Jenny,Joel,Jocke och farmor+Silvana dök oxå upp.
Vi gick längs kajen och hamnade till slut på en lekplats där det blev lite lek.
Minstingarna tyckte det var kul att kika på allt.
Felicia ville inte ligga i vagnen utan vile upp och titta hela tiden.
Sedan blev det kyligare och vi fick klä på barnen,men mamma Jenny had einte packat ner extra kläder till Joel,Men som tur hade Felicia rosa tights som han fick låna:)
Du blev jättefin i dem Joel!hihi.
Vi blev hungriga och åkte hem.Väl hemma blev det bad och käk.
Somnade tidigt vilket var skönt,.
Imorgon ska vi till Bräcke och bada och sola!!!!!Jippiii!:-)

Glad sommar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0