Vilket underbart soligt väder vi har!

Och vad glad man blir av denna härliga sol!!Men snön kan allt bra försvinna så vi an få vår och sommar snart.
Då var de dags att blogga igen,hihi.har inte riktigt kommit in i det här än men det verkar kul iaf.
Gårdagen spenderade vi hemma i vår lilla lägenhet.Vi lekte och sjöng och pysslade,däremellan var det mkt amning,blöjbyten och vi hann även göra mat innan pappa vaknade.Det blev kycklingfile med potatisgratäng och mums vad gott det va.
Nathalie äslkar kyckling så hon åt bra och mycket.Felicia satt i sin babysitter och smaskade på sina händer.Snart får hon oxå äta med oss,blir så mkt roligare då,slippa stressa varje gång man äter för att hon ska ha mat sen.
Efter maten lekte vi,Jag o Nattis,tittade lite på film och hon spelade bolibompa på datan.Felicia fick sin mat och blev nöjd och tuppade av med en gång.
Kära sambon steg upp vid 14 tiden och nån timme efter åkte vi iväg till barnens farmor.Där hade nämligen farmors mamma och pappa kommit på besök.
Där var även "nästan" hela tjocka släkten så varmt blev de.
Vi fikade och barnen lekte och busade:-)
Sedan bar de av hem,ett stopp vid Tuve torg och handla lite frukost och sånt.Kylskåpet stod nstan tomt hemma.
Väl hemma va vi alla trötta men inte lilla Felicia,den lilla nattugglan började skratta och prata när vi andra ville spva.
Det hela slutade med att Nattis och pappa gick och la sig i stora sängen och jag o Felicia gick till stora rummet och såg på tv.Blev lite mat och sedan somnade lillskruttan i sittern och jag på soffan.
Blev väckt efter kl23,vi flyttade oss till sängen och först klockan 05.30 ville lilltjejje äta.Hon sov alltså hela natten,heja Felicia!
Jag tog henne bredvid mig sen i sängen men hon ville inte sova,in med nappen i munnen och till slut blundade den lilla dockan.
Nu sov vi alla tre i stora sängen.Undrar vad pappa säger när han kommer hem?
Stakkarn fick kliva över oss och lägga sig i mitten mellan mig o Nattis,där låg vi sen alla fyra:-)Vad mysigt.
Dags för dagis då,lämnade Nattis där och jag och Felicia rörde oss hemåt,de var glashalt ute.Snön e ju kvar men idag blev man allt glad när man såg solen igen.

Sen bar de av till bvc och läkarkontroll.Sessan vägde 4545g och hela 57cm lång.Hon fick även sitt första vaccin.Det gick bra,hon reagerade inte ens.De gullade så med henne och hon skrattade för fullt.
Nu ligger hon i sin vagndel och sover sött.
jag ska vika lite tvätt och städa här,ser väl inte så jättetrevligt ut här:-)

*vinkeli vink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0