Seeg torsdag...

Gick upp sent idag,precis innan 8.Sambon hade hunnit komma hem och lagt sig i sängen.Där låg vi alla 4:)*mys*:)
Felicia hade vaknat innan,hn låg och spanade in vår taklampa,snart började hon prata och jag vaknade till liv.Men guuuud vad trött jag var denna morgon.
Vi fick bråttom:)som vanligt.
Nattis skulle på dagis och sedan till Lek&buslandet på kalas för Oscar som fyllde 5år.Grattis Oscar!
På med kläderna och ner med lilltjejjen i Babybjörnen och ut i det kalla,men denna morgon var skön.Solen sken och var hur underbart som helst.man blir så himla glad av detta väder,men snön ligger kvar,hoppas den smälter nu när plusgraderna tittat fram.
Hemma igen efter att lämnat Nattis somnade Felicia,hon sov nästan 3 timmar,jag tänkte sova jag med,men ack,fastanar alltid framför datan eller tv:n.
Vi tänkte gå till Backaplan för att hämta Nattis sen men det hann vi inte med.Vi tog bussen och gick in på lite affärer innan.Och vad mycket fint det har kommit in*shoppa shoppa shoppa*hihi.
Köpte faktiskt bara ett par brallor till F med kjol över och en korv med bröd.
Efter att hämtat Nattis åkte vi till Bräcke.
Jag,brollan och sambon skulle träna även idag,fast jag hade sån jädrans träningsvärk sen sist.
Idag gick jag på steppen i 25minuter,därefter var det dags för bröst,axlar ocg rygg.
Svettades som bara den och det kändes gött,hihi
Till Bräcke igen och hämta töserna,vi gjorde ett stopp vid Eriksberg Coop och handlade lite käk.
Hemma blev det kvällsmat och badning/dusching av båda tjejjerna.
Felicia fick sig ett rejält bryt sen efter badet,hon bara skrek och blev helt hysterisk,stackarn var såå hungrig.
Och nu var även denna dag slut,imorgon blir det Ullared shopping:)
Uppdaterar mer sen,

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0