Seg Start på dagen,sedan besök hos Joel

Dagen började väldigt segt.Jag fick slagga på soffan inatt igen pga Fröken Snark:(
Men som tur har man en snäll gubbe så han hade tat Felicia imorses när hon vaknade runt 7,bytte på henne och gav henne gröt så jag gick inte upp förren 9:)Felicia somnade om efter 8.
Nathalie var rastlös och var efter mig hela tiden.Jobbigt att behöva aktivera henne när man e trött.
Men iaf,vi tog oss en promenad till affären och köpte blöjjor och sedan hem och laga mat och väcka pappsen.
Men innan det gick vi till dagis för att säga hejdå och glad sommar.
Alla blev glada över att se  Nattis.Vi hade köpt en After Eight ask till fröknarna som de kunde mumsa med kaffet och det var välkomnat.
Vi sa trevlig sommar och gickhem och väckte pappsen.
Han skulle upp och sedan skulle vi åka till Joel och hans päron.
Det var väldigt längesen vi träffade dem.
Vä framme tyckte vi att han blitt så stor och de tyckte även dem om Fisen och Nattis såklart.
Det blev bus på golvet och Nattis tokade sig som vanligt.Hon är som en raket,haha.
Felicia fick prova Joels gåstol och hon var full upptagen med alla leksaker hon fick.
Och även Joel gillade hennes leksaker...Konstigt de där att gilla andras leksaker mer?!Hmm...
Vi tackade för oss och sa hejdå.Hoppas vi ses snart igen!
Vi brummade hem och ett stopp vid torget för att handla lite käk.Blev grillad kyckling med tillbehör.
Hemma blev det lite bus och välling för Fisen som hon fick av Joel.Och det gick bra ner.Hon gillade det!
Sedan kom Tanja förbi och hämtade Willes Spiderman-dräkt som vi haft i ¨åratal känns som.
Stackarn har ju vattkoppar så vi har inte kunnat träffa dem men nu så har han fått den och blev säkert jätteglad!
Barnen somnade tidigt,båda två innan halv9 och jag kunde titta i lugn och ro på min film(Whar happens in Vegas)
Satt och småkrattade för mig själv lite,de va en helt ok film.
Nu väntar jag på min massage av gubben min och sen ska jag nana för att orka med morgondagens bestyr,vad de nu kan vara;)

Godnattis!/Annika

Kommentarer
Postat av: Jenny & Joel!

Tack för besöket igår, det var såå kul att träffa er! Hoppas att vi kan ses snart igen, saknar ju er!

Jasså Vällingen gick ner? Va bra!

Skönt med en lugn kväll, Joel somnade om strax efter 21.

Ha en bra dag, Kram Kram

2008-06-18 @ 08:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0