Lördag & Söndag

Ihelgen har det vart kalas för lillebor matias som fyllde 23år.
Festen bjöd på mycket folk och såklart skulle folket kika på fotbollen som slutade illa:(
Mamma hade bakat marängtårta och de dracks det ena och det andra.
Fisen och Nattis verkade gilla festen,hihi.
Jag tog mig ett halv glad vitt vin men kändes inte alls bra och drikka och ha barnen med så det blev inte mer sen.
Sambon däremot drack ett antal öl och blev så smått lite fullis:-)hehe.
Vi spelade kubb sedan och gick hemåt vid midnatt och då grillades det.
Alex kocken fixade maten.
Jag fick gå och lägga mig vid 1 tiden för att Fisen vaknade.Hon ville inte sova i sin nya säng(köpte en resesäng till henne) och det kan jag förstå.Ser ut som en svart bur juh:(
Så hon fick sova bredvid mig och Nattis fick jag bära till mummu.
Var en seg natt,blev inte mycket till sömn.

S´öndag morron var hela huset dött,alla sov.
Det var bara Nattis,Felicia jag o mummu som var uppe i tid.Alla andra sov och var la lite sega efter nattens bravader:)
Vi bestämde os sedan för att ta en promenix mot Eriksberg.
Där gick vi in till Lindex och passade på att fynda lite kläder till ungarna.Snabb titt in till Coop med för att köpa käk till lilltjejjen.
När vi gick hem så började der dugga regn.Neeej!Vi sprang fort under ett tak men det verkade bara vara en skur som kom.Den höll inte mer än kanske 2minuter och vi fortsatte att traska mot Bräcke igen.
Nattis var jätteduktig som cyklade hela vägen dit och hem igen men sedan var hon oxå trött när vi väl var framme.
Då hade pappa redan vaknat och satt och käkade frukost med Jonas.
Nattis var gnällig så hon gick och la sig med sin far.Båda somnade och Nattis sov nog 2timmar vilket var välbehövligt efter det blev sent på festen.
Klockan tickade iväg även denna söndag.
Elin kikade in till Nattis och tjejjerna lekte en stund och dansade.
Jag och Nattis bastade.Pappa åkte hem för att åka till jobbet och vi slaggade över även denna kväll:)

Kort och gott,vår helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0