Lillsemester i Bräcke

Hela helgen lång har vi tillbringat i Bräcke hos mina päron:)
Har vart en alldeles underbar och varm och solig helg.
Ifredags bestämde vi oss för att åka till Bräcke och bada och sola eftersom vädret var gudomligt.
Vi åkte mot Bräcke och väl framme skulle poolen fram och fyllas med vatten.
Jag njöt med en gång och tog första bästa solstol:)haha.Jag e verkligen ett solfreak.
Vi solade lite och sen bar det av mot Vårväderstorget som fyllde 50år.Spökligan skulle uppträda där och hade lovat Nattis att hon skulle få se dem.
Vi kom dit och de var sådär med folk,men Spökligan var sen och startade inte förrens kl17.Vi satt där och lyssnade på andra som sjöng och spelade.
Felicia sov i sin vagn men när Spökligan trädde fram kikade även hon men ljudet var alldeles för högt så vi fick flytta på oss ganska snart.
Mummu och Nattis satt kvar och diggade.Nathalie fick en puss på handen av Busis:)
Efter det åkte vi till Bräcke och d eskulle göras hamburgare nu.Mums vad gott.
Och kvällen var här igen.

Lördag morgon gick Fisen upp vid 7,jag var döötrött eftersom hon snurrat runt hela natten i sängen.////////
Men vi gick upp sedan runt 9 och gick ut och åt frukost.Gud så underbart.Man ska verkligen ha huuuuus!!!
Det blev mkt bad och sol den dagen.Felicia fick även prova lilla bassängen.
Hände inte så mkt mer än sol och bad,om jag inte minns fel.

Söndag igen och veckan e slut.
Även idag var det sol och bad som gällde.men Fisen fick stanna i skuggan eller inne.Lite jobbigt att ha henne ute i solen och när det är så varmt.Hon gillar inte alls värmen.Jobbigt att vara svettig och klibbig.
Kvällen närmade sig även idag och vi bestämde oss för att sova en natt till.Gubben min skulle ju till jobbet ändå.
Han åkte hem och vi stannade kvar och åt kvällsmat och somnade rätt så fort sedan..

Detta var vår lilla Lillsemester i Bräcke:-)
tack för helgen i bräcke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0