Fredag 13:de!

Idag är det fredag den trettonde.Det sägs att det är en otursdag men vi har inte haft någon otur idag inte.
Vaknade imorses runt halv9 av att mamma väckte mig.Hon skulle till jobbet och Nattis satt nere i köket själv och åt frukost.Det var bara för oss att kliva upp.Jag var något otroligt trött denna morgon.Hade gärna vela ligga kvar några timmar till,hehe.
Väl nere i köket blev det frukost för mig och Fisen med.
Sedan slog Nattis in väckaklockan som vi köpte till pappa och lämnade den vid sängen där han sov.
Vi busade lite och sedan somnade jag och Fisen om.Nattis var uppe med muffa.
Vaknade sedan innan 12 och väckte pappa.
Han såg trött ut han med.
Vi gick upp och tog på oss kläder och gjorde oss klara och gick ut sedan.
Nattis var redan hos Elin och lekte.Så kul för henne.De leker verkligen fint ihop:)Kul!
Tog en liten promenad och jag började bli smått rastlös.Inget att göra:(
Vi käkade middag och sedan åkte vi mot Gårdsten och till farmor.
Där blev der fika med glass och bus på golvet.Fisen var lite skeptisk mot farmor ocg Silvana men till slut gav hon även dem ett leende och skratt.De tyckte om blitt sååå stor.
Klockan tickade iväg och vi åkte hem.Vi gick sedan till torget och köpte oss Pizza,mums:)och lite smågodis och sedan mös vi bara hemma.
Jag slingade mitt hår medans pappa nattade ungarna.
kan väl säga att denna gången tog färgen verkligen på mitt hår så nu e jag,ve tinte vad.Men ljust blev det iaf,haha.

Omorgon fyller min käre lillberor heöa 23år,det blir kalas då.

Hej hopp på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0