Allum och sedan båttur å Mjörn

Dagen började med att jag och Lillfisen gick upp innan 8.Vi sov i Nattis säng inatt eftersom Nattis låg i min och Kenta hör aldirg när Felicia vill ha napp på natten så jag tog med henne.Där låg vi sen och hade de mysigt:)
Vi åt frukost,packad einför båtturen senare oc åkte sne mot Allum.
Vi skulle kika lite i affärer.För första gången på länge fick jag lite kläder,Hittade 2linnen och en t-tröja på Jc,jihuu!
Nattis köpte pärlset och Fisen fick en ny solhatt.
Sedan snabbt in på Ica för at handla med käk till sjön.
Väl framme i hamn skulle vi lasta in allt i båten.jag undrade hur vi skulle få plats,men de gick bra.
Felicia var så sööt med sin flytväst,hon nästan drunknade i den:)Sötisen!
Nathalie styrde båten med sin pappa.
Och vädret var helt gudomligt men de fanns en del moln på himlen med och det var ju bra så slapp Fisen bli bränd och varm.
Hon somnade iaf.Vi stannade till vid en ö för att käka.
Otur som vi hade,och stadsmänniskor som vi är,jag och ungarna iaf,fanns det massor med pissmyror,tro de va stack nånstans,och en massa aggressiva getingar,De attackarerade gång på gång och ville ha vår mat.
Barnens farmor var livrädd och de va på hennes mat hela tiden,haha.Det var så kul.
Vi var klara och tog sedan båten mot Alingsås och åkte runt.Hur härligt som helst.
Sedan tog vi båten tilbax till hamn.Lastade av allt och var helt svettiga.
Nattis ville till Bräcke och svalka av sig eftersom de inte blev bad vid sjön.
Mummu hade handlat lite kläder till barnen,Fisen fick bla sin första baddräkt,hur gullig som helst.
Hon hade den på sig och badade i sin lilla pool.Hon börjar bli stor för den nu,dags för en större snart.Hon älskar såå att bada.
Nattis hoppade i stora poolen och plaskade.
Blev lite kaffe och sambon slipade sina vobbler.Klockan tickade iväg även denna kväll.
Vi var tvungna att åka hem,had eingen gröt eller välling med.Ett stopp vid Coop och handla det och sedan hem.Och fyy vad varmt det var hemma.Usch.
Barnen somnade sedan runt 22.

Oh,vad jag älskar denna sooool!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0